Moja opinia o: pojemnik „kubek” na zupę i bidon hourglass Sistema

Zauważyłam, że poprzedni post z recenzją produktów marki Sistema cieszy się dużą popularnością, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami na temat kolejnych artykułów.

(zakupów dokonałam na stronie maleomi.pl)

Na pierwszy ogień idzie kolejny egzemplarz nieszczęsnego bidona Hourglass.

DSCF3619 Po zakupie poprzedniego, który przeciekał, zdecydowałam się na większy (645 ml) w kolorze różowym. Myślałam, że może ten wcześniejszy trafił mi się jakiś felerny, bo wydawało mi się niemożliwe, żeby zrobić bidon, z którego wycieka woda.

DSCF3623DSCF3624

Niestety okazało się, że te produkty tak mają. Zamknięcie jest bardzo szczelne, ale zakrętka już nie. Brakuje tam chociażby zwykłej, gumowej uszczelki, która dobrze sprawdza się w innym bidonie, który kupiłam za parę groszy w osiedlowym sklepie.

Jeśli szukacie czegoś, co dobrze sprawdzi się w plecaku czy w torbie,  zdecydujcie się na coś innego, bo w tym wypadku spotka Was przykra niespodzianka w postaci zalanych rzeczy osobistych czy rzeczy na siłownię. Nie polecam.

Z tego co widziałam, produkt nie jest już dostępny na stronie sklepu.

Jeśli chodzi o kolejne produkty Sistema, to pojawiło się światełko w tunelu – pojemnik „kubek” na zupę. Jest to jak na razie najlepszy zakup, jakiego dokonałam, jeśli chodzi tę markę.

DSCF3627Pojemność kubka to 656 ml. Może trochę dużo, ale ja nigdy nie nalewam do końca. A jak ktoś jest głodny, to taka ilość zupy na pewno będzie w sam raz 😀

Jeśli zależy Wam na szybkim podgrzaniu obiadu, ten pojemnik sprawdzi się idealnie. Nie nagrzewa się, więc nie narazicie się na ryzyko poparzenia, jak to bywa podczas podgrzewania w ceramicznej misce. Aby używać go w mikrofalówce, należy otworzyć górny zatrzask, aby para mogła się wydostać.

DSCF3630Nie trzeba przelewać zupy do innego naczynia. Można wygodnie zjeść bezpośrednio z kubka.

Pojemnik nie jest szczelny, więc nie nadaje się do przenoszenia, ale dobrze sprawdzi się do przechowywania w lodówce.

DSCF3628Jak wszystkie produkty Sistema, jest wolny od ftalanów i BPA.

Jeżeli lubicie zupy i gotujecie często większe ilości na kilka dni, to myślę, że sprawdzi się u Was bardzo dobrze. Ja jestem zadowolona, używam go bardzo często (dlatego wygląda na lekko „styrany” :D).

Jeśli macie jakieś opinie na temat produktów marki Sistema, piszcie śmiało w komentarzach. 🙂

PS. Post nie jest sponsorowany.

 

 

Skomentuj

