Zielone pankejki z öSkyr

DSCF8796Kopiłam ostatnio mielony młody jęczmień i postanowiłam upichcić coś zielonego. I tak wyszły pyszne pankejki jogurtowe z öSkyr. Omnomnom 😀

Składniki (ok. 6 sztuk)

  • 1 jajko z wolnego wybiegu
  • 50 g mąki orkiszowej pełnoziarnistej
  • 3 łyżki öSkyr rabarbarowego (zostawiłam trochę do dekoracji)
  • 3 łyżki mleka (u mnie jak zwykle bez laktozy z Biedronki)
  • 1 łyżeczka sody
  • 1,5 łyżeczki mielonego jęczmienia

Wszystkie składniki połączyć razem. Smażyć na patelni nasmarowanej odrobiną tłuszczu (używam oleju kokosowego – rozsmarowuję go wacikiem lub ręcznikiem papierowym) ok 1 minuty pod przykryciem, następnie odwrócić i smażyć jeszcze chwilę.

Moje pankejki podałam z masłem orzechowym, bananem, resztą öSkyr i pestkami dyni:)

DSCF8778

DSCF8787

Skomentuj

