Czekoladowy krem z awokado

DSCF8428Już nie raz chciałam zrobić ten krem, ale jakoś zawsze wydawało mi się, że awokado i kakao to nie jest jednak najlepszy pomysł. Kocham awokado na śniadanie, szczególnie z jajkiem na pełnoziarnistym toście. Ale przyszedł czas na nową odsłonę. Miałam do wykorzystania pół awokado, więc postanowiłam zrobić krem. Wyszedł tak pyszny, że następnego dnia zrobiłam z podwójnej porcji 😀 Konsystencją przypomina budyń, jest lekki i puszysty.

Składniki (1 mały słoiczek):

  • 1/2 dojrzałego awokado
  • 1 dojrzały banan
  • 1 duża łyżka kakao
  • 1/2 łyżki miodu

Wszystkie składniki zblendować razem bardzo dokładnie, aż powstanie gładki krem. Przełożyć do słoiczka. Przechowywać w lodówce.

DSCF8425

2 thoughts on “Czekoladowy krem z awokado

  1. Pingback: Orkiszowe naleśniki | Kuchnia turz turz

Skomentuj

